close

 
 
Wait a second, let me catch my breath
等一下,讓我喘口氣
Remind me how it feels to hear your voice
提醒我聽到你的聲音是怎麼回事
Your lips are movin', I can't hear a thing
你的嘴唇在移動,我聽不到任何聲音
Livin' life as if we had a choice
生活好像我們有了選擇
 
Anywhere, anytime
隨時隨地
I would do anything for you
我可以為你做任何事情
Anything for you
任何事情為你
Yesterday got away
昨天過去了
Melodies stuck inside your head
旋律在你腦中盤旋
A song in every breath
每一次呼吸都有一首歌
 
Sing me to sleep now
現在唱歌哄我入睡
Sing me to sleep
唱歌哄我入睡
Won't you sing me to sleep now?
為何你現在不唱歌哄我入睡
Sing me to sleep
唱歌哄我入睡
 
Remember me now, time cannot erase
現在記住我,時間不能抹去
I can hear your whispers in my mind
我可以在我心中聽到你的耳語
I've become what you cannot embrace
我已成為你無法擁抱的東西
Our memory will be my lullaby
我們的記憶將是我的搖籃曲
 
Sing me to sleep now
現在唱歌哄我入睡
Sing me to sleep
唱歌哄我入睡
Won't you sing me to sleep now?
為何你現在不唱歌哄我入睡
Sing me to sleep
唱歌哄我入睡
 
A-anytime
隨時隨地
I would do
我會做
Time away
時光飛逝
Yesterday-day
昨日
A-anytime
隨時隨地
I would do
我會做
Time away
時光飛逝
Yesterday-day
昨日
arrow
arrow

    Messi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()