close

 
 
You were the shadow to my light
你是我的光影
Did you feel us
你有沒有感受到我們
Another start
另一個開始
You fade away
你逐漸消失
Afraid our aim is out of sight
害怕我們的目標不見踪影
Wanna see us
想見我們
Alive
活著
 
Where are you now
你現在在哪裡
Where are you now
你現在在哪裡
Where are you now
你現在在哪裡
Was it all in my fantasy
這一切都在我的幻想中嗎
Where are you now
你現在在哪裡
Were you only imaginary
你只是虛構的嗎
Where are you now
你現在在哪裡
 
Atlantis
亞特蘭蒂斯
Under the sea
在海底
Under the sea
在海底
Where are you now
你現在在哪裡
Another dream
另一個夢
The monsters running wild inside of me
心魔在我心中狂奔
 
I'm faded
我消失了
I'm faded
我消失了
So lost
如此迷失
I'm faded
我消失了
I'm faded
我消失了
So lost
如此迷失
I'm faded
我消失了
 
These shallow waters, never met
What I needed
這些淺水,從未遇到過我需要的東西
I'm letting go
我放手了
A deeper dive
潛入更深處
Eternal silence of the sea
永恆寂靜的大海
I'm breathing
我呼吸
Alive
活著
 
Where are you now
你現在在哪裡
Where are you now
你現在在哪裡
 
Under the bright
在光明之下
But faded lights
但隱約的燈光
You set my heart on fire
你讓我的心著火了
Where are you now
你現在在哪裡
Where are you now
你現在在哪裡
 
Where are you now
你現在在哪裡
Atlantis
亞特蘭蒂斯
Under the sea
在海底
Under the sea
在海底
Where are you now
你現在在哪裡
Another dream
另一個夢
The monsters running wild inside of me
心魔在我心中狂奔
I'm faded
我消失了
I'm faded
我消失了
So lost
如此迷失
I'm faded
​​​​​​​我消失了
I'm faded
​​​​​​​我消失了
So lost
如此迷失
I'm faded
​​​​​​​我消失了
 
arrow
arrow

    Messi 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()