close

哈囉~大家:)

 

 

 

I'm jealous, I'm overzealous

我很嫉妒  我熱情過頭

When I'm down, I get real down

當我失望的時候 我會真的失落

When I'm high, I don't come down

當我很嗨 我停不下來

I get angry, baby, believe me

我很生氣 寶貝 相信我

I could love you just like that

我可以像那樣愛你

And I could leave you just as fast

我也可以離開你一樣快

 

But you don't judge me

但是你不要評價我

'Cause if you did, baby, I would judge you too

因為如果你這樣做,寶貝,我也會判斷你

No, you don't judge me

不,你不評判我

'Cause if you did, baby, I would judge you too

因為如果你這樣做 寶貝 我也會判斷你
 

 

'Cause I got issues

因為我有問題

But you got 'em too

但你也有

So give 'em all to me

所以把問題丟給我

And I'll give mine to you

我會把你的

Bask in the glory

沉浸在榮耀之中

Of all our problems

我們所有的問題

'Cause we got the kind of love

因為我們得到了那種愛

It takes to solve 'em

可以解決任何問題

 

Yeah, I got issues

是的,我有問題

And one of them is how bad I need you

其中之一是我如此渴望你

 

You do shit on purpose
你故意搞砸

You get mad and you break things

你生氣 你破壞的東西

Feel bad, try to fix things

感覺很糟 試著解決問題

But you're perfect

但你是完美的

Poorly wired circuit

可憐的循環

And got hands like an ocean

雙手像海洋一樣

Push you out, pull you back in

推開你 又把你拉回來

 

'Cause you don't judge me

因為你不能評判我

'Cause if you did, baby, I would judge you too

因為如果你這樣做,寶貝,我也會判斷你

No, you don't judge me

不,你不能評判我

'Cause you see it from the same point of view

因為你從同樣的角度看待它

 

'Cause I got issues

因為我有問題

But you got 'em too

但你也有

So give 'em all to me

所以把問題丟給我

And I'll give mine to you

我會把你的

Bask in the glory

沉浸在榮耀之中

Of all our problems

我們所有的問題

'Cause we got the kind of love

因為我們得到了那種愛

It takes to solve 'em

可以解決任何問題

 

 

Yeah, I got issues

是的,我有問題

And one of them is how bad I need you

其中之一是我如此渴望你

 

(I got issues, you got 'em too)

(我有問題,你也有)

And one of them is how bad I need you

其中之一是我如此渴望你

(I got issues, you got 'em too)

(我有問題,你也有)

 

'Cause I got issues

因為我有問題

(I got)

我有

But you got 'em too

但你也有

So give 'em all to me

所以把問題丟給我

 

Yeah, I got issues (I got)

是的,我有問題(我有)

And one of them is how bad I need you (You got 'em too)

其中之一是我如此渴望你 (你也有)

Yeah, I got issues (I got issues)

是的,我有問題(我有問題)

And one of them is how bad I need you (You got 'em too)

其中之一是我如此渴望你 (你也有)

Yeah, I got issues (I got)

是的,我有問題(我有)

And one of them is how bad I need you

其中之一是我如此渴望你

arrow
arrow

    Messi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()