close

\

Spotify: https://spoti.fi/2v0eo1z

 
We're not in love
我們沒有戀愛
We share no stories
我們沒有分享故事
Just something in your eyes
只是某些東西在你眼中
Dont be afraid
別害怕
The shadows know me
陰影認識我
Lets leave the world behind
讓我們拋棄世界
 
Take me through the night
帶我度過整個晚上
Fall in to the darkside
落入黑暗的一面
We dont need the light
我們不需要光
Well live on the darkside
我們將生活在黑暗中
I see it
我看到了
Lets feel it
讓我們感受一下吧
While were still young and fearless
而我們還年輕和無所畏懼
Let go of the light
放開光明吧
Fall in to the darkside
落入黑暗的一面
 
Fall in to the darkside
落入黑暗的一面
Give in to the darkside
屈服於黑暗的一面
Let go of the light
放開光明吧
Fall in to the darkside
落入黑暗的一面
 
Beneath the sky
在天空下
As black as diamonds
像鑽石一樣黑
Were running out of time
我們已經沒時間了
Dont wait for truth
不要等待真相
To come and blind us
來蒙蔽我們
Lets just believe their lies
讓我們相信他們的謊言
 
Believe it, I see it
相信它,我看到了
I know that you can feel it
我知道你能感受到它
No secrets worth keeping
沒有秘密值得保留
So fool me like Im dreaming
所以欺騙我,就像我在做夢一樣
 
Take me through the night
帶我度過整個晚上
Fall in to the darkside
落入黑暗的一面
We dont need the light
我們不需要光
Well live on the darkside
我們將生活在黑暗中
I see it
我看到了
Lets feel it
讓我們感受一下吧
While were still young and fearless
而我們還年輕和無所畏懼
Let go of the light
放開光明吧
Fall in to the darkside
落入黑暗的一面
 
Fall in to the darkside
落入黑暗的一面
Give in to the darkside
屈服於黑暗的一面
Let go of the light
放開光明吧
Fall in to the darkside
落入黑暗的一面
 
 
Take me through the night
帶我度過整個晚上
Fall in to the darkside
落入黑暗的一面
We dont need the light
我們不需要光
Well live on the darkside
我們將生活在黑暗中
I see it
我看到了
Lets feel it
讓我們感受一下吧
While were still young and fearless
而我們還年輕和無所畏懼
Let go of the light
放開光明吧
Fall in to the darkside
落入黑暗的一面
arrow
arrow

    Messi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()