close

 

VERSE 1:

Hello sweet grief

你好 甜蜜的悲傷

I know you will be the death of me

我知道你會是我的末日降臨

Feel like the morning after ecstasy

感到狂喜之後的早晨

I am drowning in an endless sea

我淹沒在無盡的海洋中

 

Hello old friend

你好 老朋友

Heres the misery that knows no end

這是一齣沒有結局的悲劇

So I am doing everything can

所以我盡我所能

To make sure I never love again

確保我永遠不再愛

 

PRE-CHOURS:

I wish that I did not know

我希望我不知道

Where all broken lovers go

所有破碎的戀人都去哪了

I wish that my heart was made of stone

我希望我的心是用石頭做的

 

Yeah, if I was bulletproof

假如我能刀槍不入

Id love you black and blue

我愛你,黑色和藍色

If I was solid like a jewel

如果我像一顆寶石一樣堅固

 

CHORUS:

If I had a diamond heart

如果我有鑽石般的心

Oh oh

Id give you all my love

我會把所有的愛都給你

If I was unbreakable

如果我堅不可摧

 

If I had a diamond heart

如果我有鑽石般的心

Oh oh

You could shoot me with a gun of gold

你可以用黃金打造的槍射我

If I was unbreakable

如果我堅不可摧

 

Id walk straight through the bullet

我昂首走過槍林彈雨中

Bendin like a tulip

固執地像尋找光源的花朵

Blue-eyed and foolish

藍眼睛,愚蠢

Never mind the bruises

別介意瘀傷

Into the fire

進入火中

Breakin through the wires

阻擋毀壞的一切

Give you all Ive got

給你我所有的一切

 

(If I had a diamond heart)

如果我有鑽石般的心

 

Id walk straight through the dagger

我直接穿過匕首

Never break the pattern

不曾違背心中的信仰

Diamonds dont shatter

鑽石不會破碎

Beautiful and battered

美麗而且受虐待

Into the poison

浸沒在毒藥裡

Cry you an ocean

依然能為你流淚

Give you all Ive got

給你我所有的一切

(If I had a diamond heart)

如果我有鑽石般的心

 

VERSE 2:

Goodbye, so long

親愛的,珍重

I dont know if this is right or wrong

我不知道這是對還是錯

Am I giving up where I belong?

也許我正在放棄我註定的歸所

Cause every station is playing our song

因為每個電台都在播放我們的歌曲

 

Goodbye my love

再見,我的愛

You are everything my dreams are made of

你是我夢想的一切

Youll be prince and Im the crying dove

你將成為王子,我就是哭泣的鴿子

If I only were unbreakable

如果我只是牢不可破

 

PRE-CHOURS:

I wish that I did not know

我希望我不知道

Where all broken lovers go

所有破碎的戀人都去哪了

I wish that my heart was made of stone

我希望我的心是用石頭做的

 

Yeah, if I was bulletproof

假如我能刀槍不入

Id love you black and blue

我愛你,黑色和藍色

If I was solid like a jewel

如果我像一顆寶石一樣堅固

 

CHORUS:

If I had a diamond heart

如果我有鑽石般的心

Oh oh

Id give you all my love

我會把你所有的愛都給你

If I was unbreakable

如果我堅不可摧

 

If I had a diamond heart

如果我有鑽石般的心

Oh oh

You could shoot me with a gun of gold

你可以用黃金打造的槍射我

If I was unbreakable

如果我堅不可摧

 

arrow
arrow

    Messi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()