close

嗨!大家

 

「Dec 25 Mon 2017 Michael Jackson-Love Never Felt So Good」的圖片搜尋結果

 

我第一次聽到這首歌時

還以為是可以用在婚禮的歌

輕快又幸福~

看了歌詞似乎不是這樣

像是某一方愛的比較多(仔細想想也是能用吧!!)

不過MV很歡樂

一聽到就想一直聽下去的歌

我也算是活在MJ時代的人

真的很幸運很幸福~~~

 

 

 

 

Baby, love never felt so good

寶貝,愛情從未感覺如此好

And I doubt if it ever could

我懷疑它是否可以

Not like you hold me, hold me

不像你抱著我,抱著我

 

Oh, baby, love never felt so fine

哦,寶貝,愛情從來沒有覺得這麼好

And I doubt if it's ever mine

我懷疑這是否是我的

Not like you hold me, hold me

不像你抱著我,抱著我

 

And the night is gonna be just fine

美好的夜晚

Gotta fly, gotta see, Cant't believe

I can't take it

我不能接受

 

 

Cause baby every time I love you

因為,寶貝,每次我愛你

In and out of my life, in out, baby

寶貝 ,你在我的生命中來來去去

Tell me, if you really love me

告訴我,如果你真的愛我

It's in and out my life, in out, baby

在我人生中來去自如,寶貝

So, baby, yes, love never felt so good

所以,寶貝,是的,愛情從來沒有好過

 

 

Baby, love never felt so fine

寶貝,愛情從來沒有覺得這麼好

And I doubt if it's ever mine

我懷疑這是否是我的

Not like you hold me, hold me

不像你抱著我,抱著我

Baby, love never felt so good

寶貝,愛情從未感覺如此好

And I doubt if it ever could

我懷疑這是否是我的

Not like you hold me, hold me

不像你抱著我,抱著我

 

And the night is gonna be just fine

美好的夜晚

Gotta fly, gotta see, got to be

I can't take it

我不能接受

 

 

'Cause, baby, every time I love you

因為,寶貝,每次我愛你

It's in and out my life, in out, baby

寶貝 ,你在我的生命中來來去去

Tell me, if you really love me

告訴我,如果你真的愛我

It's in and out my life driving me crazy

這樣的來去讓我瘋狂

Baby, love never felt so good

寶貝,愛情從未感覺如此好

 

 

baby, love never felt so fine

寶貝,愛情從來沒有覺得這麼好

And I doubt if you're mine all mine

我懷疑這是否是我的

Not like you hold me, hold me

不像你抱著我,抱著我

Oh, baby, love never felt so good (so good)

寶貝,愛情從未感覺如此好

And I doubt if it ever could

我懷疑是否可以

Not like you hold me, hold me

不像你抱著我,抱著我

 

And the night is gonna be just fine

美好的夜晚

Gotta fly, gotta see, can't believe

I can't take it

我不能接受

 

Cause, baby, every time I love you

因為,寶貝,每次我愛你

It's in and out my life, in out, baby

寶貝 ,你在我的生命中來來去去

Tell me, if you really love me

告訴我,如果你真的愛我

It's in and out my life driving me crazy

這樣的來去讓我瘋狂

Cause, baby, love never felt so good

寶貝,愛情從未感覺如此好

 

Felt so good

Never felt so good

Felt so good

Never felt so good

Never felt so good

Never felt so good

Never felt so good

Alright that's fine, that's it

好吧,沒關係,就是這樣

 

 

arrow
arrow

    Messi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()