close

 

Hi everyone:)

 

 

Hello, hello

哈囉 哈囉

Can you hear me

你有聽到嗎

As I scream your name

我在呼叫你的名字

Hello, hello

哈囉 哈囉

Do you need me

你需要我嗎

Before I fade away

在我消失之前

 

Is this a place that I call home

這是我稱之為家的地方嗎

To find what I've become

可以看清我自己的樣子

Walk along the path unknown

沿著未知的路徑走

We live, we love, we lie

我們走著 愛著 彼此說著謊言

 

Deep in the dark

在黑暗深處

I don't need the light

我不需要燈光

There's a ghost inside me

我心中有個鬼魂

It all belongs to the other side

他來自另一個世界

We live, we love, we lie

我們走著 愛著 彼此說著謊言

 

Hello, hello

哈囉 哈囉

Nice to meet you

遇見是多麽美好

Voice inside my head

我牢記著那天你的話語

Hello, hello

哈囉 哈囉

I believe you

我相信你

How can I forget

我怎麼才能忘記你

 

 

arrow
arrow

    Messi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()