close

 
Lost in your mind
迷失在你的腦海裡
I wanna know
我想知道
Am I losing my mind?
我失去了理智嗎?
Never let me go
從未讓我走
 
If this night is not forever
如果這個夜晚不是永遠的
At least we are together
至少我們在一起
I know I'm not alone
我知道我並不孤單
I know I'm not alone
我知道我並不孤單
Anywhere, whenever
隨時隨地
Apart, but still together
分開,但仍然在一起
I know I'm not alone
我知道我並不孤單
I know I'm not alone
我知道我並不孤單
 
I know I'm not alone
我知道我並不孤單
I know I'm not alone
我知道我並不孤單
 
Unconscious mind
失去意識
I'm wide awake
我很清醒
Wanna feel one last time
想最後一次感受到
Take my pain away
把我的痛苦帶走
 
If this night is not forever
如果這個夜晚不是永遠的
At least we are together
至少我們在一起
I know I'm not alone
我知道我並不孤單
I know I'm not alone
我知道我並不孤單
Anywhere, whenever
隨時隨地
Apart, but still together
分開,但仍然在一起
I know I'm not alone
我知道我並不孤單
I know I'm not alone
我知道我並不孤單
 
I know I'm not alone
我知道我並不孤單
I know I'm not alone
我知道我並不孤單
I'm not alone, I'm not alone
I'm not alone, I know I'm not alone
I'm not alone, I'm not alone
I'm not alone, I know I'm not alone
arrow
arrow

    Messi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()