close

哈囉~大家

我的英文超級菜XD

只是因為喜歡聽歌,翻的有錯請跟我說喔(別太兇QQ)

我們來討論討論

Alan walker 的歌詞很難理解應該是事實吧!!

(還是只有我這樣覺得......)

 

What's the trick I wish I knew 

但願我能知道使什麼花招

I'm so done with thinking through 

我不再思考自己本來的可能

All the things I could've been

會變成什麼樣的人

And I know you wonder too,

我知道你也很好奇

All it takes is that one look you do

你只需看我一眼

and I run right back to you

我就馬上飛奔回到你身邊

u crossed the line 

你太過分了

& it's time to say f-u!

是時候說去你的

 

Whats the point in saying that 

這樣說有什麼用呢

when u know how Ill react 

你知道我將如何反應

U think u can just take it back

你以為你可以把它收回

but shit just dont work like that

但該死的不是這樣的

youre the drug that Im addicted to

你像是藥物般的讓我上癮

And I want you so bad

我如此渴望你

Guess Im stuck 

因為我無法自拔

with you

對你

and thats that

就這樣

 

Cus when it all falls down, then whatever 

因為當它完全崩塌時,然後就無所謂了

When it dont work out for the better

當無法好轉

If we just aint right and its time to say goodbye 

如果我們真的不適合 是時候說掰掰

when it all falls down,

當它完全崩塌時

when it all falls down

當它完全崩塌時

Ill be fine 

我會沒事的

Ill be fine 

我會沒事的

Ill be fine

我會沒事的

 

Youre the drug that Im addicted to

你像是藥物般的讓我上癮

And I want you so bad

我如此渴望你

But Ill be fine

我會沒事的

 

 

Why we fight, I dont know

我不知道我們為何爭吵

We say what hurts the most 

我們說什麼傷害最大

Oh, I try 

喔,我試著

staying cold,

保持冷淡

But you take it personal, 

但是你以為這是針對你

All this firing shots,

所有的攻擊

and making grounder 

越逼越近

Its way too hard to cope 

這太難以應付了

But I still 

但是我仍然

Cant let 

You go

無法放開你

 

All Falls Down,

All Falls Down,

All Falls Down,

All Falls Down.

 

All Falls Down-其實我覺得可以有很多解讀

看你的對象是什麼!哈哈哈哈

如果是愛情就是天崩地裂

如果是遊戲可能就是破關啦

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    Messi 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()